пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

Як бойовики катують українських полонених: СБУ починає оприлюднювати відео



СБУ оприлюднило відео з показаннями заручників про тортури бойовиків.

Як повідомив глава СБУ Василь Грицак, всього таких відео 11.

Як повідомив Грицак, СБУ збирає свідчення колишніх заручників за фактами катувань та знущань над ними з боку представників незаконних терористичних угруповань, а іноді професійних військових кадрів РФ.

«У 2014 році СБУ було зареєстровано кримінальне провадження за ст. 438 КК (жорстоке поводження з військовополоненими або цивільними особами). У 2015 році ця справа була передана в ГПУ, а потім направлена для подальшого розслідування в Головну військову прокуратуру. На сьогодні СБУ виконує всі доручення в рамках цього кримінального провадження, проводить опитування безпосередніх учасників цих подій, всіх тих, хто пройшов через ці тортури. Загалом нашому Центру взаємодії з волонтерами, з патріотично налаштованими громадянами вдалося звільнити з полону 3082 осіб. На сьогодні ми зібрали свідчення 124 осіб , які погодилися нам їх надати», — заявив Грицак.

Грицак закликав колишніх полонених надати правдиві відомості СБУ і пообіцяв, що без дозволу ці дані не будуть оприлюднені в ЗМІ.

Володимир Жемчугов, який майже рік провів у полоні розповідає:

«Мене постійно допитували, тиснули психологічно. Я лежав весь обпалений, в осколках, після чергового наркозу. А бойовики у цей момент приставляли мені до скроні пістолет і обговорювали, де мене закопають. Потім підключилися російські спецслужби. Це було зрозуміло й з їхніх питань, і з акценту. Хоча вони й намагалися видати себе за «луганчан-ополченців». Вони чомусь вирішили, що спіймали ледь не спецагента. По телебаченню «ЛНР» мене називали «міжнародним шпигуном.

Я далі не здавався, і мені почали колоти якісь дивні препарати. Напевно, це те, що спецслужби називають «сироваткою правди». Я ніби був при тямі й розумів, що нічого не повинен говорити. Але… говорив і не міг себе контролювати. Злякався, що можу здати своїх партизанів, і вирішив із цим покінчити.

Перегриз трубки крапельниці й почав у них дути, щоб у вену потрапило повітря й настала смерть. У мене майже вийшло. Але це побачили охоронці. Мене зв’язали, одразу поставили нові крапельниці. І все ж я не залишав спроб покінчити з собою. Падав із ліжка, бив охоронців ногами, відмовлявся від їжі, просив мене застрелити. До мене викликали лікарів із психдиспансеру, вони стали робити уколи…».

http://www.global-analityk.com/noviny/%d1%8f%d0%ba-%d0%b1%d0%be%d0%b9%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%ba%d0%b8-%d0%ba%d0%b0%d1%82%d1%83%d1%8e%d1%82%d1%8c-%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d1%85-%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%be/

Немає коментарів:

Дописати коментар