субота, 26 листопада 2016 р.

Саакашвілі: за «Шатуном» ховаються ще два плани

План з дестабілізації в Україні під назвою «Шатун» розробив глава фракції БПП Ігор Гринів.
Про це в ефірі телеканалу ZIK заявив екс-голова одеської облдержадміністрації Михайло Саакашвілі.

«Це план Адміністрації Президента. Є там якийсь Гринів. Це зараз глава фракції. Він їх «мозок». Гринів розробив цей план «Шатун». Я добре знаю, на що здатний Путін. Я знаю, що він, дійсно, готовий всіляко розхитувати Україну. Він ворог України. Він мій особистий ворог. Це людина, яка пообіцяла підвісити мене за одну м’яку частину мого тіла», — стверджує Саакашвілі.

На думку екс-глави одеської ОДА, історію з планом «Шатун» розробили, щоб протистояти вуличним акціям протесту.

«Придумали операцію під назвою «Шатун», що все це «Шатун», що ми в човні, не можна розхитувати човен. А якщо цей човен тоне, якщо йде на дно? Якщо вони, капітани, й гадки не мають, як ним управляти? Якщо в цьому човні вже є дірки? Це не розхитування човна. Це порятунок ситуації», — додав Саакашвілі.

Він також заявив, що план «Шатун», покликаний дестабілізувати Україну, прикриває ще дві стратегії.

На його переконання, цей план був детально прописаний і вигаданий. «Я думаю, що план «Шатун» був написаний і вигаданий. Я добре знаю Путіна, він хоче розхитувати Україну, однозначно. Але мені здається, що цей план «Шатун» придуманий», — сказав Саакашвілі.
Колишній голова Одеської ОДА саркастично зауважив, що план «Шатун» прикриває план «Крадун», а обидва вони пов’язані з планом «Болтун».

«Знаючи ситуацію всередині Адміністрації Президента, це реально «Шатун» для того, щоб прикрити інший план, який реально здійснюється — «Крадун». Уся ця історія з демагогією пов’язана з планом «Болтун», — сказав він.

«Якщо зберегти теперішню ситуацію, буде хаотичний розвиток подій, — зазначає політик. — Дійсно, якісь озброєні люди можуть спробувати захопити владу і це може привести до «югославізаціі» України».


http://www.global-analityk.com/noviny/%D1%81%D0%B0%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%B2%D1%96%D0%BB%D1%96-%D0%B7%D0%B0-%D1%88%D0%B0%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BC-%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F-%D1%89%D0%B5

Немає коментарів:

Дописати коментар