субота, 20 серпня 2016 р.

Балчун не уявляв наскільки серйозна корупція в «Укрзалізниці»

Як заявив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, практично від самого початку бачить в компанії тільки схеми.

«Я передбачав, що це проблема, але не передбачав, що це настільки серйозна проблема. Практично від самого початку я бачу тільки схеми, які сприяють корупції. Дуже непрозорі процедури. Дуже часто ми вибираємо найдорожчу пропозицію в наших тендерах і найнижчої якості. І проблема тут не в тому, застосовуємо ми ProZorro, чи ні, бо ми застосовуємо… А проблема там, де готується специфікація. І ця специфікація таким чином розробляється, що вона сприяє одному переможцю. І це вже незважаючи на те, що вже на самому етапі тендерної процедури все уже йде по правилах гри. І це велика проблема для фірми», — сказав Балчун.
Таким чином, сказав очільник «Укрзалізниці», виходить, що «Укрзалізниця» у масштабах року втрачає мільярди гривень, які насправді повинні були використовуватися на користь фірми, підвищувати якість і стандарти для пасажирських перевезень і здатність у залученні вантажних перевезень.

«Якщо нам вдасться обмежити масштаби цього явища, а я іншого виходу не бачу, то «Укрзалізниця» стане однією із найкращих і найбагатших фірм в Україні», — підсумував він.

Раніше повідомлялося, що напередодні впровадження системи ProZorrо «Укрзалізниця» з 30 травня по 9 серпня скасувала вісім тендерів щодо закупівлі рухомого складу на очікувану суму 930,19 млн гривень.
Тим часом, як повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, проти різних посадових осіб «Укрзалізниці» вже порушено близько 400 кримінальних проваджень.

 Міністр повідомив, що до кінця року міністерство планує запровадити ще одну електронну систему, яка забезпечить прозорість усього процесу будівництва інфраструктурних об’єктів.

«Це питання і посадових призначень, і пасажирських перевезень. Уся ця система не може триматися на одній людині — ми говоримо про сформовані стійкі групи впливу, які хочемо зупинити. «Укрзалізниця», на жаль, далека від того, щоб бути ідеальною. Ми також маємо справу з групами зовнішнього тиску і впливу», — повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

«Ми не полюємо на відьом, ми полюємо на корупціонерів. Якщо реформування «Укрзалізниці» і «Укрпошти» буде успішним, ми покажемо іншим, що рухаємося в правильному напрямку», — зазначив міністр.

Нагадаємо, що 12 липня НАБУ затримало заступника директора держпідприємства «Укрзалізничпостач» (наразі філія «Укрзалізниці») — голову комітету з конкурсних торгів та начальника профільного відділу «Укрзалізничпостачу» — члена комітету з конкурсних торгів.

Згодом, детективи НАБУ під процесуальним керівництвом прокурорів Спеціалізованої антикорупційної прокуратури затримали начальника департаменту планування та контролю за закупівлями ПАТ «Укрзалізниця».
Пізніше держзакупівлі «Укрзалізниці» очолив ще один польський топ-менеджер — Павел Ярчевський.

http://www.global-analityk.com/noviny/%d0%b1%d0%b0%d0%bb%d1%87%d1%83%d0%bd-%d0%bd%d0%b5-%d1%83%d1%8f%d0%b2%d0%bb%d1%8f%d0%b2-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%ba%d1%96%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%b8-%d1%81%d0%b5%d1%80%d0%b9%d0%be%d0%b7%d0%bd%d0%b0-%d0%ba/

Немає коментарів:

Дописати коментар