четвер, 22 грудня 2016 р.

Огризко прокоментував заяву Штайнмаєра по Донбасу

Колишній міністр закордонних справ України Володимир Огризко заявив, що після анонсованого на 24 грудня перемир’я на Донбасі ситуація на передовій може лише загостритися.

«Шансів на перемир’я як не було, так і немає. Не потрібно тішити себе ілюзіями. Усім процесом на Донбасі керують не бойовики, а Кремль. Немає ніяких гарантій, що анонсоване перемир’я триватиме хоча б кілька тижнів. Ми вже десятки разів переконувалися, що всі перемир’я — це чергові кроки для порушення «Мінська» з ще більшою силою. Тому я в це все не вірю», — стверджує Огризко.

На його думку, міністр закордонних справ Німеччини Франк-Вальтер Штайнмаєр привітав припинення вогню на Донбасі, бо нічого іншого йому не залишається.

«Якщо Штайнмаєр вірить в дане перемир’я, то це пов’язано з тим, що нічого іншого йому просто не залишається. Він свою місію на чолі ОБСЄ успішно провалив. Це вже усі зрозуміли. Умовляти агресора немає ніякого сенсу — його потрібно ставити на місце. Ми, звичайно, можемо погодитися з позицією Штайнмаєра з цього приводу, але легше нам від цього не стане», — зазначив Огризко.

http://www.global-analityk.com/noviny/%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D1%8F%D0%B2%D1%83-%D1%88%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%BC%D0%B0/

Немає коментарів:

Дописати коментар