понеділок, 25 липня 2016 р.

Потоки біженців до Європи стимулювалися неправдивою інформацією у ЗМІ про принади життя у ФРН

Інформація транслювалася через соцмережі й арабомовні ЗМІ, серед них і Russia Today.

Провідні арабомовні ЗМІ — «Аль-Джазіра», «Аль-Арабія» — і Russia Today стимулювали потік біженців у Німеччину, пропагуючи хороше ставлення і подальше безбідне життя на новому місці.

Про це йдеться в розслідуванні «Біженці в Німеччині охоплені брехливими обіцянками» на Deutschlandfunk (Німецьке Радіо).

Автори матеріалу за результатами моніторингу інформаційного простору зауважили, що серед арабомовної аудиторії в соцмережах і новинах ЗМІ поширювалася недостовірна інформація про Німеччину. Зокрема, що німецька держава дає мігрантам автомобілі, гарні робочі місця і квартири. Або що новоприбулим біженцям видають відразу 6 тисяч євро підйомних, а потім платять ще по 670 євро щомісяця, якщо хтось не знайде роботу.
На одному з відеороликів сирієць Адам Кадоруа ходить перед автомобілем — створюється враження, що в Німеччині кожному біженцю дають такий автомобіль. «Вони дали мені «Ауді», хоча я хотів «Мерседес». Але вони не дали мені «Мерседес», а «Ауді» 2010 року», — говорить він і закликає всіх приїжджати в Німеччину.
При цьому неправдиву інформацію поширюють і великі медіа.

«На образ Німеччини вплинуло не тільки приватне відео в Інтернеті. Є також великі телестанції, як «Аль-Джазіра», «Аль-Арабія» або арабська служба «Russia Today», які поширювали неправдиву інформацію про життя в Німеччині. Наприклад, «Аль-Арабія» й арабська служба «Russia Today» розповідали, що Німеччина платить кожному біженцю по 670 євро на місяць», — йдеться в статті.

Оскільки більшість шукала притулок від війни і переслідувань у своїх країнах, тому для біженців ці повідомлення стали основною причиною втечі в Німеччину. До того ж неправдива інформація спокушає навіть людей з безпечних країн. І такі випадки не поодинокі.

Цю проблему визнало навіть Агентство у справах біженців ООН. Там цілий відділ тепер працює над проблемою перебільшеного позитивного іміджу Європи в Інтернеті і систематично аналізує соціальні мережі та ЗМІ на предмет чуток і хибних повідомлень. Меліта Сунжич, керівник цього відділу, який зараз базується у Відні, підтверджує, що Європа в очах біженців така сама мрія, як і Америка в XIX ст.

 «Ми бачимо це в різних соціальних ЗМІ, які дивляться сирійці, афганці, а також люди в різних африканських країнах. Вони розповідають, що якщо ви приїхали в Європу, то ви тут негайно отримаєте роботу, житло, соціальну допомогу, отримаєте можливість вчитися, знайдете безпеку», — говорить вона.

За її словами, основними джерелами чуток є контрабандисти і торговці людьми — вони найбільше зацікавлені у великих потоках біженців, оскільки це серйозний бізнес. Другим джерелом є вже прибулі в Європу люди, які фотографуються або знімають відео красивого життя і відправляють їх рідним чи розміщують у «Фейсбуці», перебільшуючи ситуацію.

http://www.global-analityk.com/noviny/%d0%bf%d0%be%d1%82%d0%be%d0%ba%d0%b8-%d0%b1%d1%96%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d1%86%d1%96%d0%b2-%d0%b4%d0%be-%d1%94%d0%b2%d1%80%d0%be%d0%bf%d0%b8-%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bc%d1%83%d0%bb%d1%8e%d0%b2%d0%b0%d0%bb/

Немає коментарів:

Дописати коментар