вівторок, 31 травня 2016 р.

Савченко з трибуни Ради застерегла депутатів від зради



Засідання Верховної Ради у вівторок, 31 травня, почалося з виступу Надії Савченко. Промова льотчиці з парламентської трибуни була короткою і завершилася виконанням гімну України.

Спочатку Савченко оголосила, що повернулася і включається в роботу Ради.

«Я, народний депутат України Надія Савченко, я повернулася і включаюся в роботу. Хочу подякувати всім українцям, які боролися за мене», — заявила Савченко.

Вона застерегла парламентарів від зради українського народу.

«Я повернулася і не дам вам забути, не дам вам забути — тим, хто сидить у цих кріслах ВР, — про тих хлопців, які починали віддавати життя за Україну на Майдані і продовжують зараз умирати за неї на Донбасі. Я не дам вам забути, тому що якщо хто-небудь із вас був на цвинтарі, то ви могли відчути те, що відчувала я: вони не лежать, вони стоять. Вони стоять з нами, Україно, і вони не ляжуть у могили, поки ми не отримаємо ту Україну, за яку померли вони і про яку ми мріємо».

«Народ України не дасть нам сидіти в цих кріслах, якщо ми будемо зраджувати їх. Україна — понад усе, а для нас, що сидять в цьому залі, Україна — вища за життя кожного з нас».

Савченко зняла свій портрет з трибуни Ради і замінила його плакатом зі світлинами ув’язнених у Росії українців.

«Я знімаю свій портрет з трибуни і заміняю його обличчями хлопців, які будуть дивитися вам у вічі, які сидять в тилу ворога, борються за нашу Україну, щоб кожен раз, виступаючи за трибуною, ви дивилися в очі і розуміли, що не маєте права не витягнути останнього з них».

http://www.global-analityk.com/noviny/%D1%81%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%B7-%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B1%D1%83%D0%BD%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%BB%D0%B0-%D0%B4%D0%B5/

Немає коментарів:

Дописати коментар