понеділок, 20 березня 2017 р.

Угорщина готує загони «мисливців на мігрантів»

Біженцям та мігрантам з Близького Сходу стає дедалі складніше потрапити з Сербії до Угорщини, звідки вони прямують в інші країни ЄС. На угорському кордоні влада будує вже другий ряд загороджень.
Якщо стіна та колючий дріт не зупинять шукачів кращої долі, то їх на території Угорщини зустрінуть так звані «мисливці на мігрантів». Підготовку таких загонів організувала угорська влада. У прикордонному містечку Реске відкрили курси, де добровольців навчають рукопашного бою, а також як надягати наручники та використовувати гумові кийки.
Золтан, доброволець: «Я з дитинства хотів стати поліцейським. Для мене ці курси — це фантастична можливість. Я зможу служити моїй батьківщині і захищати її».
Александра Кознан, доброволець: «Я працювала у туристичній галузі, але мені хотілося чогось іншого, я прагнула нових досягнень. Ці курси прикордонних мисливців почалися для мене дуже своєчасно».
Уряд Віктора Орбана з самого початку міграційної кризи зайняв дуже жорстку позицію стосовно прийому шукачів притулку. Угорщина стала першою країною Євросоюзу, яка припинила пускати на свою територію біженців з Близького Сходу та почала будівництво загороджень на кордоні з Сербією, яка не є членом ЄС. За це Будапешт зазнавав критики з боку Брюсселя.

Немає коментарів:

Дописати коментар